fbpx

Uitbestedingservice

Wanneer je campagne gaat voeren, doe je dit met een doel. Je wilt dat de tijd en moeite die je in je campagne steekt iets oplevert. Of dit nou meer omzet is, meer leads generen of een WOW-effect oproepen bij je klanten, het is belangrijk dat je campagne zich terugbetaald. Hier denken wij in mee.

Wij helpen je met het realiseren van de perfecte campagne om zo een WIN-WIN situatie te creƫren. Want wanneer je campagne succesvol is verlopen zijn beide doelen behaald. Het gewenste resultaat voor jou en een tevreden klant voor ons.

Wij geloven in de kracht van offline-marketing. De wereld wordt elke dag een stukje digitaler. Door je doelgroep te verassen waar ze het niet verwachten(offline) kun je het WOW-effect realiseren.

We kijken naast je campagne ook naar je doelgroep. Wat heeft voor je doelgroep de meeste kans om het WOW-effect op te roepen? Waar moet je precies op letten? En hoe kun jij je doelgroep het best bereiken? Allemaal vragen die zorgen dat we je doelgroep beter leren kennen. Want des te beter we je doelgroep onder de loep nemen, des te beter wij een advies op maat kunnen realiseren. Zo garanderen wij succes.

Deze unieke service gaat als volgt:

Nadat je de bovenstaande tekst hebt gelezen besluit je contact met ons op te nemen. Je krijgt een klein contactformulier voor je, je vult de gegevens in en je krijgt van ons een automatische e-mail dat je aanvraag in goede orde is ontvangen.

Aan onze kant komt een e-mail binnen. Wij lezen de ontvangen informatie door en gaan online op zoek naar je bedrijf. Dezelfde middag bellen we je op en zoeken we samen naar een datum voor het introductiegesprek.

  1. We beginnen met een introductiegesprek. Onder het genot van een kop koffie proberen we de situatie zo goed mogelijk in kaart te brengen.
  2. Nu ligt de bal bij ons. Wij gaan de informatie uitwerken en zoeken drie producten op die passen bij je campagne en je doelgroep. Wanneer dit klaar is nemen wij contact op en plannen we een nieuwe afspraak in.
  3. Het volgende punt op de agenda is de presentatie. Wij presenteren onze bevindingen en gezamenlijk gaan we op zoek naar de perfecte oplossing. Misschien ben je alleen op zoek naar het perfecte product, of misschien heb je liever dat wij je de campagne uit handen nemen. Ook hiervoor ben je bij ons aan het juiste adres.
  4. Nadat de informatie is verwerkt gaan wij aan de slag met het opstellen van de samenwerkingsvoorstellen. We nemen de feedback door en zorgen dat alles zo goed mogelijk aan je wensen voldoet.
  5. Het is inmiddels tijd voor de laatste afspraak. Tijdens deze afspraak nemen we de samenwerkingsvoorstellen met je door en beantwoorden we eventuele vragen. Nu kun jij de best onderbouwde keuze maken.

Een beter relatiegeschenk voor een lagere prijs?

Laat je zoektocht door onze experts uitvoeren, neem direct contact op

Contact

Easie International B.V.
Reitsmastrjitte 46
9281 LE, Harkema

085-820 9709
[email protected]

KvK: 84131322
BTW: NL863107643B01

Hulp nodig? Wij staan voor je klaar, easie.

Ons team helpt je met het vinden van het perfecte relatiegeschenk voor jouw organisatie.

Heb je een vraag of een opmerking? Kijk dan eens bij veelgestelde vragen. Wie weet staat je antwoord hier tussen.

Is je vraag nog niet helemaal beantwoord?
Bel gerust, wij helpen je graag!

Als eerste op de hoogte van nieuwe relatiegeschenken? Schrijf je in op onze nieuwsbrief

1