Veelgestelde vragen

Hieronder zie je ons veelgestelde vragen sectie. 
Mocht je vraag er niet tussen zitten, bel gerust:                   +31 6 45546063

Jesse-tjip-laatste-nieuws

Wat betekenen jullie websiteprijzen?

Alle prijzen op onze website zijn in Euro (€) en exclusief BTW, tenzij dit anders staat vermeld.

Heb je vragen over een prijs of wil je de totaalprijs weten van een product waar je geïnteresseerd in bent? Vraag het dan gerust, bel ons op 085 820 9709 of op +31 6 45546063

Hoe zit het met Spoedlevering en minimale oplages?

Op dit moment hebben wij een geselecteerd assortiment waarbij je kunt kiezen voor spoedlevering binnen 3 tot 5 werkdagen, of voor een minimale oplage vanaf 5 of 10 stuks. Doordat deze opdrachten relatief meer tijd kosten en betekenen dat wij een grotere voorraad aan moeten houden, bieden wij ons gehele assortiment (nog) niet aan met spoedleveren of een minimale oplage.

Wel zijn wij op zoek naar jouw input voor toevoegingen aan ons geselecteerde assortiment. Heb je een suggestie voor een concreet product, of een idee voor een product wat van toegevoegde waarde kan zijn voor ons geselecteerde assortiment? Neem dan gerust contact met ons op.

Kan ik een toevoeging voorstellen voor jullie assortiment?

Wij zijn op zoek naar jouw input voor toevoegingen aan ons assortiment. Heb je een suggestie voor een concreet product, of een idee voor een product wat van toegevoegde waarde kan zijn voor ons assortiment? Neem dan gerust contact met ons op.

Wat moet ik aanhouden qua houdbaarheid van jullie etenswaren?

Plaats je een bestelling voor etenswaren? Top, dankjewel! Wij kopen direct na jouw bestelling de geselecteerde etenswaarde in. Dit betekent dat je de datum op de orderbevestiging aan kunt houden als aankoopdatum.

  • Lotus Biscoff koekjes: 3 maanden

  • Bananen: 6 maanden

  • Vruchtenhartjes: 6 maanden

  • Pepermunt: 6 maanden

  • Napoleon: 6 maanden

  • Gereedschapsdrop: 6 maanden

  • Winegums: 6 maanden

  • Muntdrop: 6 maanden

  • Tiny tony’s chocolade: 4 maanden

  • Autodrop: 6 maanden

  • Engelse drop: 6 maanden

  • Paaseitjes: 3 maanden

Hoe moet ik mijn bedrukking aanleveren?

Om de kwaliteit van de bedrukking te garanderen is het van belang dat deze aan een aantal eisen voldoet. Om deze reden hebben wij een uitgebreid stuk geschreven over de aanleverspecificaties van de door jou gekozen bedrukking.

Wat kan ik verwachten van een offerte?

Het opvragen van een offerte is bij ons geheel vrijblijvend. Wij sturen je binnen 90 minuten een offerte met de digitale proefdruk en informatie over het door jou gekozen product. Daarnaast nemen wij de op volgende dag, na dat wij je aanvraag binnen krijgen, contact met je op om de offerte met jou de bespreken.

Wij begrijpen dat je niet altijd tijd hebt om 90 minuten te wachten op je vrijblijvende offerte. Wil je liever sneller de offerte ontvangen, neem voor je aanvraag contact met ons op via 085 820 9709 of op +31 6 45546063 zodat wij je direct kunnen helpen.

Let op. Op de offerte staat een vervaldatum waarna deze niet meer geldig is. Wil je toch na de vervaldatum van de offerte opdracht maken? Graag! Wij verzoeken je dan om een nieuwe vrijblijvende offerte op te vragen via de juiste productpagina. Om rekening te houden met mogelijke veranderingen qua inkoop kunnen wij bij een offerte maximaal een uitgifte periode van 1 maand garanderen.

Hoe kan ik van een offerte opdracht maken?

Wilt je van je vrijblijvende offerte opdracht maken, dan verzoeken wij je vriendelijk het document af te drukken, de offerte te onderteken en te retourneren naar [email protected], of naar ons postadres: Reitsmastrjitte 46, 9281 LE, Harkema.

Ook kun je akkoord geven op de offerte en digitale proefdruk door de e-mail, waarin je deze gegevens ontvangt, te beantwoorden met de vermelding ‘akkoord‘.

Hoe zit het met levertijd en verzending?

De levertijd is een belangrijk punt. Wij willen hierin zo transparant mogelijk zijn om te zorgen dat wij aan je verwachtingen voldoen. Voor jou is het belangrijk om rekening te houden met de volgende punten over wanneer de gestelde levertijd ingaat.

Wij kunnen namelijk pas beginnen met de productie wanneer jij akkoord geeft op onze offerte en digitale proefdruk. Daarnaast is het belangrijk om te weten, dat wanneer het totaalbedrag van je bestelling groter is dan €5.000,- exclusief BTW, wij het eerste termijn van 50% moeten hebben ontvangen voordat wij kunnen beginnen met de productie.

Heb je voor 12:30 akkoord gegeven op de offerte met digitale proefafbeelding en, wanneer van toepassing, het eerste factuurtermijn van 50% overgemaakt? Dan leveren wij over het algemeen je bestelling met bedrukking binnen 10 werkdagen. De levertijd voor een bestelling zonder bedrukking is 8 werkdagen. Kijk voor de precieze levertijd per product op de productpagina, of in de orderbevestiging van jouw bestelling.

Leveringen worden gedaan door onze transport partners: DPD, PostNL en DGO Express (pallet transport). Bij transport is het van belang om te weten dat wij ons houden aan de voorwaarden van onze transport partners. Zo kan een levering (helaas) soms met een dag vertragen en leveren onze partners uitsluitend op de begane grond.

Uiteraard blijven wij je vaste aanspreekpunt voor vragen over het transport met onze partners. Is je pakket beschadigd bezorgd, of staat op de tracking dat je pakket geleverd is, maar heb je deze nog niet ontvangen? Neem contact met ons op en wij kijken graag met je mee.

Moet ik ook verzend- of instelkosten bij jullie betalen?

Om het onze klanten zo makkelijk en overzichtelijk mogelijk te maken, hebben wij besloten niet met instelkosten te werken. De prijzen die je op onze website ziet zijn dan ook de uiteindelijke prijzen. Zo weet je precies waar je aan toe bent.

Binnen Nederland betaal je nooit verzendkosten. Bij bestellingen naar België vragen wij alleen bij extra zware goederen, zoals (gevulde) snoeppotten een kleine verzendbijdrage. Dit doen wij alleen omdat wij de algemene productprijzen laag willen houden en het verschil tussen zwaar verzenden naar Nederland en België soms tientallen euro’s.

Om deze reden vragen wij bij de verzending van extra zware goederen naar België éénmalig een kleine verzendbijdrage van 5,95 euro.

Zit er garantie op jullie assortiment?

Wij werken uitsluitend samen met productleveranciers die artikelen van de hoogste kwaliteit aanbieden. Daarnaast checken wij iedere bestelling voordat deze wordt verzonden.

Mocht er ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch een defect artikel tussen je bestelling zitten, dan vragen wij je om direct contact met ons op te nemen. Wij lossen dit op door de waarde van defecte artikel te vergoeden door middel van een creditnota. Mocht je liever een nieuw product ontvangen, dan kijken wij in overleg of dit mogelijk is.

Waar kan ik een klacht doorgeven?

Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent. Daarom werken wij elke dag aan het realiseren van een zo goed mogelijke samenwerking met onze klanten. Mocht er toch iets niet naar wens zijn verlopen, dan vragen wij je om hierover contact met ons op te nemen.

Je eerste stap naar makkelijker werken

Zoek jij een partner die gespecialiseerd is in bewezen retail relatiegeschenken? Zou je graag vrijblijvend advies willen? En ben je benieuwd naar de laatste trends voor retail relatiegeschenken? Bekijk dan hieronder dan snel ons assortiment, of neem contact met ons op via Livechat of 06-22899221.

0