skip to Main Content
Onze klantenservice staat iedere werkdag tot en met 18:00 voor je klaar... +316 22 89 92 21 info@easie.nl

 Reviewscore klanten: 4,9/5 

 Gemakkelijk achteraf betalen

 Geen instel- & verzendkosten

Direct advies via onze Livechat

Veelgestelde vragen

 

Waar kan ik feedback doorgeven?

Heb je waardevolle feedback voor ons? Dan horen wij dit graag van je. Door te luisteren naar anderen zorgen wij dat we iedere dag een beetje beter worden. Je kunt je feedback doorgeven via onze Live-chat of door een e-mail te sturen naar info@easie.nl.

 

Wat stellen jullie prijzen voor?

Alle prijzen op onze website zijn in Euro (€) en exclusief BTW, tenzij dit anders staat vermeld.

Heb je vragen over een prijs of wil je de totaalprijs weten van een product waar je geïnteresseerd in bent? Vraag het dan gerust via onze Live-chat.

 

Hoe moet ik mijn bedrukking aanleveren?

Om de kwaliteit van de bedrukking te garanderen is het van belang dat deze aan een aantal eisen voldoet. Om deze reden hebben wij een uitgebreid stuk geschreven over de aanleverspecificaties van de door jou gekozen bedrukking.

 

Kan ik een toevoeging voorstellen voor jullie assortiment?

Wij zijn op zoek naar jouw input voor toevoegingen aan ons assortiment. Heb je een suggestie voor een concreet product, of een idee voor een product wat van toegevoegde waarde kan zijn voor ons assortiment? Neem dan gerust contact met ons op.

 

Hoe zit het met Spoedlevering en minimale oplages?

Op dit moment hebben wij een geselecteerd assortiment waarbij je kunt kiezen voor spoedlevering binnen 3 werkdagen, of voor een minimale oplage vanaf 5 stuks. Doordat deze opdrachten relatief meer tijd kosten en betekenen dat wij een grotere voorraad aan moeten houden, bieden wij ons gehele assortiment (nog) niet aan met spoedleveren of een minimale oplage van 5 stuks.

Wel zijn wij op zoek naar jouw input voor toevoegingen aan ons geselecteerde assortiment. Heb je een suggestie voor een concreet product, of een idee voor een product wat van toegevoegde waarde kan zijn voor ons geselecteerde assortiment? Neem dan gerust contact met ons op.

 

Wat kan ik verwachten van een offerte?

Het opvragen van een offerte is bij ons geheel vrijblijvend. Wij sturen je binnen 90 minuten een offerte met de digitale proefdruk en informatie over het door jou gekozen product. Daarnaast nemen wij op dezelfde dag dat wij je aanvraag binnen krijgen contact met je op om de offerte verder met jou de bespreken.

Wij begrijpen dat je niet altijd tijd hebt om 90 minuten te wachten op je vrijblijvende offerte. Wil je liever sneller de offerte ontvangen, neem dan voor je aanvraag contact met ons op zodat wij je direct kunnen helpen.

Let op. Op de offerte staat een vervaldatum waarna deze niet meer geldig is. Wil je toch van de offerte opdracht maken? Graag! Wij verzoeken je dan om een nieuwe vrijblijvende offerte op te vragen via de juiste productpagina. Om rekening te houden met mogelijke veranderingen qua inkoop kunnen wij bij een offerte maximaal een uitgifte periode van 1 maand garanderen.

 

Hoe kan ik van een offerte opdracht maken?

Wilt je van je vrijblijvende offerte opdracht maken, dan verzoeken wij je vriendelijk het document af te drukken, de offerte te onderteken en te retourneren naar info@easie.nl, of naar ons postadres: Kammingastrjitte 3, 9281 PA, Harkema.

 

Wat zijn de voorwaarden qua betaling?

Bij ons betaal je lekker gemakkelijk achteraf. Je hoeft zo voordat je gaat bestellen niet eerst een spoedopdracht met je financiële afdeling te regelen.

Bij een totaalbedrag lager dan €1.500,- exclusief BTW factureren wij het gehele bedrag na aflevering van je bestelling.

Bij een totaalbedrag hoger dan €1.500,- exclusief BTW factureren wij 50% na akkoord van de offerte. Wanneer je deze 50% hebt overgemaakt zetten wij de productie in gang. De resterende 50% van het totaalbedrag factureren wij na aflevering van je bestelling.

Het factuurbedrag kun je na ontvangst van factuur overmaken op onze IBAN: NL23 KNAB 0257 3780 30, ten name van VOF Easie.

Voor meer informatie over betaaltermijnen en verplichtingen verwijzen wij je vriendelijk door naar onze algemene voorwaarden.

 

Hoe zit het met levertijd en verzending?

De levertijd is een belangrijk punt. Wij willen hierin zo transparant mogelijk zijn om te zorgen dat wij aan je verwachtingen voldoen. Voor jou is het belangrijk om rekening te houden met de volgende punten over wanneer de gestelde levertijd ingaat.

Wij kunnen namelijk pas beginnen met de productie wanneer jij akkoord geeft op onze offerte met digitale proefafbeelding. Daarnaast is het belangrijk om te weten dat wanneer het totaalbedrag van je bestelling groter is dan €1.500,- exclusief BTW, wij het eerste termijn van 50% moeten hebben ontvangen voordat wij beginnen met de productie.

Heb je voor 13:00 akkoord gegeven op de offerte met digitale proefafbeelding en, wanneer van toepassing, het eerste factuurtermijn van 50% overgemaakt? Dan leveren wij over het algemeen je bestelling met bedrukking binnen 12 werkdagen. De levertijd voor een bestelling zonder bedrukking is 8 werkdagen. Kijk voor de levertijd per product op de productpagina.

 

Zit er garantie op jullie assortiment?

Wij werken uitsluitend samen met productleveranciers die artikelen van de hoogste kwaliteit aanbieden. Daarnaast checken wij iedere bestelling voordat deze door de verzender wordt opgehaald.

Mocht er ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch een defect artikel tussen je bestelling zitten, dan vragen wij je om contact met ons op te nemen. Wij lossen dit op door de waarde van defecte artikel te vergoeden door middel van een creditnota. Mocht je liever een nieuw product ontvangen, dan kijken wij in overleg of dit mogelijk is.

 

Waar kan ik een klacht doorgeven?

Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent. Daarom werken wij elke dag aan het realiseren van een zo goed mogelijke samenwerking met onze klanten. Mocht er toch iets niet naar wens zijn verlopen, dan vragen wij je om hierover contact met ons op te nemen.